marți, 9 ianuarie 2018

Să ne fie ziua sinceră!



E o zi cu mult soare, cu liniște și zâmbet.
Să fiți și voi în fiecare clipă mulțumiți de ceea ce sunteți și să trăiți în deplină armonie cu natura, cu oamenii.

După cum știți, preocuparea mea actuală este să-mi public poeziile, scrise de-a lungul existenței mele. Am așezat în cuvinte trăiri, emoții și simțiri, zâmbete și lacrimi, într-un cuvânt, întreaga mea viață.
Mulți, poate, vă regăsiți în aceste mici poeme sau, poate că nu. Unora, din nou poate, vă place să le citiți și le găsiți frumoase, altora, nu vă trezesc niciun interes.
Tipărindu-mi cărțile nu am urmărit nici câștiguri materiale, nici glorie.
Am făcut-o și o fac pentru că scrisul, în mod deosebit poezia, e pentru mine o stare de normalitate, nu o excepție ce trebuie fluturată în toate zările.
Poezia este o trăire pasionată a revelației poetice și, cred că nu eu scriu poezii, ci poezia mă scrie pe mine.
De aceea, pe pagina mea se pot citi multe poezii, iar de astăzi vor fi și mai multe.
Mulțumesc celor care le citiți și lăsați un gând, o vorbă, o observație constructivă, o recomandare, dar și celor care nu le citiți.

Indiferent cum suntem și cine suntem, să dăruim celor din jur gânduri și cuvinte frumoase!

Să ne fie ziua sinceră!

Panciu, 9 ianuarie 2018
 
***

Întâlnire

Bărbatul
vine ca o boare
spre casa
cu cercei la uşă...
Femeia
îl aşteaptă-n prag
cu iasomie-n sân...
Se ţin de mână,
de-o aripă,
plutesc deasupra
orelor,
îşi spun pe nume,
se sărută
în casa
norilor...
Se strâng
în braţe,
sorb tăcerea
cuvintelor înmugurite
şi rup
c-un singur gest
durerea
veşmintelor
neprihănite...

Foc și Apă, ed. PIM, Iași, 2014